fredag 11. mars 2011

En rose ...

.... til dere alle . Tusen takk for gode og oppmuntrende ord i forrige innlegg . Jeg er fremdeles på lånt PC , men håper det ordner seg etterhvert .
Og en ting vet jeg med sikkerhet ... jeg skal fortsette å blogge !!

Kan jo ikke gi meg p.g.a.litt trøbbel med noe som gir meg så mye tilbake !! Og det takket være dere alle skjønne der ute ... enda en gang hjertelig takk !

Her er det igjen hvitt ute ... snøen laver ned . Så kan en velge da .. å irritere seg over at vinteren krampaktig prøver å seire eller glede seg over at snart må selv den gi tapt for en deilig vår ... Jeg velger det siste ...

Ser at flere følgere har funnet veien hit til meg i det siste .. Jeg setter utrolig stor pris på dere alle og ønsker dere et varmt velkommen !!!!

Ønsker dere alle en fin helg !!!

16 kommentarer:

  1. Hei! Så koselig at du vil følge bloggen min- takk for hyggelig kommentar på serviettbildet mitt :) Alltid kjekt med nye ansikter, og nå har jeg titta litt på bloggen din og den ser veldig fin ut- bra at du har bestemt deg for å fortsette å blogge :))
    Ha en fin helg-
    hilsen Sissel

    SvarSlett
  2. Så kjedelig det PCproblemet,men bra du skal fortsette å blogge...Gleder meg til å følge deg fremover:)Ønsker deg god helg,å håper alt ordner seg...Klem Caroline

    SvarSlett
  3. Heisann!!
    Lite som er mer irriterendes enn pcproblemer :o)
    Håper du får kjapt orden på tingene dine
    Ønsker deg en fin helg anne
    Klem fra meg!!

    SvarSlett
  4. veldig glad du fortsetter å blogge, kan ikke bare kutte ut vettu når du først har latt oss bli din venn..
    ønsker deg masse lykke til med pc trøbbel, det ordner seg skal du se.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Du må ikke slutte og blogge:)
    Kjedelig å være uten pc, men bra du for låne en i gang i blandt.
    Klem

    SvarSlett
  6. Heisann Anne! Ligger litt etter med bloggingen her jeg og nå så jeg at du har slitt litt... Isj da, SÅ kjedelig når sånt skjer! Backup ja, hvem er det? ;) En tankevekker for oss andre! Godt at du holder motet oppe, det ordner jeg jo på lengre sikt, men tregt med ekstraarbeidet. Nydelig vårinnlegg under her med de skjønneste blomster!

    Er veldig glad for at du vil fortsette å blogge ellers ville jeg blitt lei meg ;( Setter stor pris på dine gode og positive ord, og ikke minst dine vakre bilder <3

    Ha en fin helg kjære deg og lykke til med pc utfordringen!! Enig med deg, vi kan ikke irritere oss over været ;) klem Gry <3

    SvarSlett
  7. så nydelig bilde...
    det går slik med alle , opp og ned med blogginga, ingen resept på hvor tritt vi skal holde...
    ha en fin helg, klem magny

    SvarSlett
  8. Hei Anne, du får nok orden på din PC eller får ny, slutte må du ikke vet du. Ja tenk vi fikk snø igjen, men den forsvinner snart. God helg til deg, klem fra Mona.

    SvarSlett
  9. Nydelig rose! Takk takk:))
    Skjønner godt at en blir litt frustrert når det gjelder data...har sagt det flere ganger "moro med data - så lenge det virker"
    Så lærer en litt hele tiden om hva en må passe på...
    Kjempekoselig blogg har du, og er kjempeglad at du fortsetter som ingenting har skjedd:))
    God helg til deg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  10. Tusen takk for rosen , skjønne Anne.
    Og takk for at du fortsetter å blogge !
    Det er jo så gøy...og husk hvem som fikk meg til å begynne ;)
    Nå har jeg fått mannen hjem og det er så bra !
    Han er litt i svima etter den lange flyturen , men han er nå her,he he.. så kan han bare svime rundt en stund ;)
    Nå er det visst kvelden .
    Godnatt , kjære deg :)

    SvarSlett
  11. Hei.. Så kjekt at du blir med på giveawayen min. Kjempefin blogg du har, masse nydelige bilder! engler og blonder er en favoritt hos meg! Jeg følger deg gjerne videre!
    klem fra -Gunn-

    SvarSlett
  12. Flott blogg du har, alle må ha en pause iblant.... god helg videre!

    SvarSlett
  13. Fant bloggen din via.. via.. har kost meg her inne en lang stund nå. Du har masse fint i hagen din.. legger med til som følger og gleder meg til vårens og sommerens bilder fra din hage.

    SvarSlett
  14. Nydelig rose og hjerte i snøen!
    Ha en fin ny uke!
    klem

    SvarSlett
  15. Så kjedelig å ha datatrøbbel, hadde ikke greid meg uten pc'n!
    Du må huske på å sende meg adressen din på mail: brittnf@hotmail.com, ettersom du er med på min Pay it Forward.

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  16. Så kjedelig med pc'krasj, har mistet masse bilder på det tidligere og det er så trist.
    Skjønne bilder i forrige innlegg også,og tusen takk for koselig hilsen hos meg snille du.
    Ønsker deg en fin dag videre!
    Klem T

    SvarSlett