fredag 27. september 2013

Pute .. fra Rachel Ashwell ...



 Jeg måtte selvfølgelig innom butikken til Rachel Ashwell i London .
♥♥♥
Den er bare en opplevelse i seg selv og ligger i Notting Hill , et område jeg trives godt i .
Betjeningen er bare så imøtekommende og vet ikke sitt beste . Med kofferten nesten fullpakket , var det jo ikke plass til så mye mer , noe jeg forklarte og lurte på om jeg bare kunne titte litt rundt . Ta den tiden du trenger , sitt ned hvor du vil og kos deg !!!
Jeg sank ned i en stor hvit shabby sofa fylt til randen av de herligste puter ..
følte nesten lille meg forsvant ..
Jeg var i drømmeland ...
♥♥♥
En ung ekspeditør kom  med favnen full av bøker , deriblant Rachels siste bok ..
Vi stenger kl 18 .. kos deg , sa han . ( klokken var 12 ... )
Salgstriks sier kanskje noen ... God  service sier jeg .
Egentlig hadde jeg i tankene å kjøpe den nyeste boken før jeg reiste bort ..


... men kom altså ut av butikken igjen med ny pute .


I fjor angret jeg bare SÅ på at jeg ikke kjøpte den ...
og nå lå den bare der ... er helt sikker på at den ventet på meg .



Fineste puta jeg har .. nydelig farge ... så romantisk og med de flotteste detaljer .


En flott bukett grenroser pynter opp til helgen ..en koselig gave .
Noen var brukket av , men gjør nytten sin likevel .


Må bare ta med at ekspeditøren beklaget at han ikke hadde stor nok pose
og lurte på om det var greit at han bandt et linbånd med monogram rundt hanken .
Ikke noe simpelt tau rundt der i gården ...
Ble jo helt superfint !!!
Kanskje du må kjøpe ny koffert til puta fleipet han ..
Han skulle bare visst at han fikk rett ..
( Kofferten viste jeg i forrige innlegg .)


En fin metallboks med de nydeligste kort ble og med hjem ..

Rosetten jeg kjøpte forrige gang , pynter nå fint opp på boken med det hemmelige rom ..


Perfekt skjulested for fjernkontrollen ..


Da er det helg igjen , her har den første høstforkjølelsen tatt skikkelig grep ... snufs ..
Så det blir en stille og rolig helg og mange kopper god varm te ..
Måtte helgen bli fin og god for deg på alle måter ...det er  mitt ønske til deg .

17 kommentarer:

  1. Herlige Anne!! Et nydelig innlegg med de skjønneste bilder :)Forstår godt du har lengtet etter den puta der.. den er jo superskjønn <3 Ønsker deg god bedring og ei strålendes helg !
    God bedringklem fra Catharina :)

    SvarSlett
  2. Så nydelig den puta var!!
    Jeg hadde nok også kjøpt meg en koffert for å få den med hjem:)
    Ønsker deg riktig god bedring!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Å jeg dåner Anne!!!
    SÅ nydelige bilder og den puten og ja ALT sammen!!!!
    Luktesalt!!!!!
    Ønsker deg god bedring.....så kjedelig med forkjølelse nå!
    Take care skjønne venn.
    God helg.
    Klem Camilla.

    SvarSlett
  4. Herlig, London er en by jeg er mye i, men Notting hill er ukjent område for meg. Lover meg selv hver gang at jeg må dit, men kommer hjem uten å a vært der. Men neste gang da.....

    God bedring til deg, her skal vi fikse og ordne litt mer, neste mandag blir det visning.

    Klemmer

    SvarSlett
  5. For en skjønn pute! Høres ut som du hadde rene drømmedagen i den butikken, man blir så glad av god service:-)

    SvarSlett

  6. Olá amiga,vim retribuir sua carinhosa visita ao meu cantinho.
    Um lindo e abençoado final de semana!
    Beijos Marie.

    SvarSlett
  7. Og med ny koffert fikk du jo plass til enda mer hehe
    Så flott pute. Nå fikk jeg lyst til å sy pute med blonder.
    Boksen var jo også fin. Har en fin boks til fjernkontrollene
    jeg også. Men den blir visst ikke brukt.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  8. Så mye pent du har fått kjøpt deg :)

    SvarSlett
  9. Den nye puten din er knallflott!
    For en herlig dus farge,å med de detaljene,aaaah:)
    Ønsker deg god bedring,håper forkjølelsen slipper taket!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  10. Wow,wow wow....for en pute ♥♥♥♥ Den var heeelskjønn,fineste jeg har sett ♥
    Den venta på deg,det er jeg sikker på ;)
    Boksa var fin også,helt Anne stil ;) hihi
    Ikke rart du trives i den byen :)

    Varme klemmer til besteste Anne ♥

    SvarSlett
  11. Ååååå, tror du jeg er grønn av misunnelse nå, hi,hi. Har lenge hatt lyst på den puten. Den er bare helt nydelig. Passer perfekt hos deg.
    God klem fra meg

    SvarSlett
  12. I love this RA pillow-you is happy women!!!!!!!Beautiful things dear and beautiful photos!!!
    xoxo

    SvarSlett
  13. For en god service - det er jo helt herlig :) det er puta også- nydelig :)

    God helg

    Smil og klem Monica

    SvarSlett
  14. Nydeleg pute Anne!
    God helg til deg!
    Klem

    SvarSlett
  15. Herlig!! Putta var jo som en engelsk drøm, Nottingham Hill er superkoselig, mange fristelser der

    Ha en flott uke
    Jorunn

    SvarSlett
  16. Den er da også vidunderlig den pude! Jeg har *markeret indlægget; jeg må opleve den butik når jeg igen (håber jeg) gæster Nothing Hill. Der er SÅ stemningsfuldt. Tak for atter et dejligt indlæg, Anne!

    Hilsener fra Danmark,
    Dorthe

    SvarSlett
  17. Nydelig pute som passer så godt hos deg, og den butikken skulle jeg gjerne besøkt.
    Ønsker den en nydelig oktoberuke!
    Titti-klem

    SvarSlett