fredag 3. februar 2017

Krans av blonder og tørkede orkideer...


Jeg har laget en krans av blonder og tørkede orkideer ...
Inspirasjonen og lysten til å prøve fikk jeg hos Charlotte med den nydelige bloggen HosVilla Fryd


En ødelagt blomsterstøtte ble fikset på og kledd med blomsterteip ..
så en rask omgang med litt kalkmaling og deretter ble den surret med blonde 



Så var det bare å gå igang med limpistol og feste de sarte, tørkede orkideblomstene ...
må ærlig innrømme at det ble noen blemmer på fingrene ..


Men til å være  første gang jeg prøvde meg på en sånn krans ..
må jeg si meg fornøyd ..


Kommer nok til å samle på de visne orkideene istenfor å kaste de heretter ..


Øvelse gjør mester , sies det jo ...
og jeg kan absolutt tenke meg å prøve igjen .


Så med denne blomsterkransen vil jeg ønske dere alle en fin helg ...
Lenge siden sist her på bloggen min  .. men jeg blir nok å finne med et innlegg her av og til .
Jeg har som så mange andre gått over på instagram .. og du finner meg der under samme navn ... gardenandangels ..

 Velkommen innom !

Klem fra



17 kommentarer:

  1. Du er så dygtig og hvor er det nogle skønne lyse billeder og en smuk krans Anne :)
    Jeg elsker at kigge inden om dig og blev så glad da jeg opdagede dig på Instagram.
    Du kan sagtens lave en orkide krans og ja det giver i den grad vabler.......
    Tusind tak for dine søde ord og henvisning til mig.

    Fantastisk smuk weekend
    Kæmpe klem

    Charlotte

    SvarSlett
  2. Helt nydelig krans du har laget, Anne. Jeg har begynt å samle, så dette skal prøves.
    Ha en flott dag.
    Klem

    SvarSlett
  3. Dette var noe nytt for meg. Så yndig og koselig krans. Kjekt å kunne utnytte det man vanligvis kaster. Håper bloggene ikke forsvinner, for det er noe eget og sier mye mer enn instagram o.l. Men nå skal jeg finne frem til deg der :-) Har nylig opprettet profil, men er ikke så aktiv enda.

    SvarSlett
  4. Fin krans og aldeles nydelige bilder!

    Klem

    SvarSlett
  5. Kære Anne
    Hvor er det bare en smuk smuk krans. Vi to deler vist glæden ved det romantiske og feminine. Jeg bliver altid så glad af dine lyse og smukke billeder, og idag fandt jeg dig på instagram ;o) Hurra for det.
    Jeg ønsker dig en dejlig aften
    Knus Lone

    SvarSlett
  6. Hei Anne, så vakker krans du har laget!

    Klem, Ida

    SvarSlett
  7. Så nydelig Anne!
    Er litt nysjerrig på instagram,mulig jeg må starte opp der jeg og:)
    Ser jo at det har dabbet av betraktelig hos mange bloggere,inkludert meg selv.

    Tiden vil vise:)

    Ha en fin uke!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  8. Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg Anne,you made my day! :)

    SvarSlett
  9. Tusen takk for koselig hilsen og Godt Nyttår til deg og dine også :) <3
    Alltid så mye vakkert og se når jeg titter innom deg.

    Ha en fin Januar uke

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  10. The dried orchid wreath is amazing.. you are so artistic..

    Please visit: http://from-a-girls-mind.blogspot.com

    SvarSlett
  11. So beautiful!
    I love your white style!

    Have a wonderful day!
    Susanna

    SvarSlett